De cele mai multe ori frigiderele se comandă online. Recomand acest lucru și cred că lumea este conștientă de faptul că e mai bine să aducă produsul un curier acasă.
Sunt câteva zeci bune de kilograme și este bine să ai ajutor. Sigur, dacă stai la casă este un pic diferit, dacă stai la bloc, eu sunt de părere că cea mai bună soluție este pentru a apela la serviciile de curierat.
Dar serviciile de curierat nu sunt o fericire…
Da, sunt de părere că mai sunt multe de îmbunătățit. Și lucrurile pleacă de la legislație, apoi de la noi.
De exemplu, curierii ar trebui să aibă mecanism de a ridica produsul pe scări. Exact ca la persoanele invalide.
În mod normal, protecția muncii spune că pe undeva ar trebui să avem maxim 20 de kilograme de ridicat. Nu se întâmplă asta.
Ideea este că oamenii mai și greșesc sau chiar o fac intenționat. Iar produsele electrocasnice mari se pot deteriora. Cu toate ambalajele, cu toate sistemele de siguranță. Poate le scapă, poate le îndoaie tabla și așa mai departe.
Ok, ok, dar eu ce trebuie să fac?
La majoritatea magazinelor online există opțiunea de cumpărare cu verificare.
De exemplu, eu am luat un televizor de la altex. Nu am nici cea mai mică încredere în serviciile lor post vânzare. Dacă mi-au vândut produsul cu probleme… am zis că e dezastru să recuperez banii.
Așa că a venit curierul la mine, l-am ajutat să îl care și i-am spus să mă ajute să testez televizorul, măcar vizual. A fost de acord să îl alimentez chiar la priză.
Așadar, la fel și în cazul frigiderelor. Nu semnați până nu inspectați vizual produsul, să vedeți dacă sunt defecte de vreun fel.
Costurile de retur, mai ales la magazinele mai mici, de unde teoretic cumpărați la preț mai mic sunt imense. Pot ajunge și la 250 de lei pe produs.
Dacă observați un inconvenient puteți returna produsul fără a mai semna curierului sau trecut pe foaia de observație. El e un fel de martor.
Adaugă un comentariu